Veelgestelde vragen Comfort Touch app

Veel vragen zijn al eerder gesteld. Hieronder staan een aantal veelvoorkomende vragen en de bijbehorende antwoorden beschreven. Klik op een vraag om het antwoord te lezen. Staat uw vraag er niet tussen? Stel deze dan via comforttouch@intergas.nl of via 088-8788500.

Mijn app geeft aan dat ik geen verbinding heb, wat is er aan de hand?

Een probleem met de verbinding kan meerdere oorzaken hebben, zo kan het liggen aan de verbinding met het internet of aan de verbinding met de ketel. De lampjes op de gateway geven hiervan een aanduiding. In onze storingswijzer kunt u de verschillende verbindingsproblemen en de daarbij horende oplossingen vinden.

  Bekijk storingswijzer

Wat is het verschil tussen de Comfort Touch app en de Incomfort app?

De nieuwe Comfort Touch app is in lijn en stijl gelijk met de nieuwe Comfort Touch thermostaat. Veel van de functionaliteiten uit de Incomfort app zijn ook terug te vinden in de Comfort Touch app, alleen dan in een nieuw, sneller en stabieler jasje. Daarnaast heeft de Comfort Touch app een nieuwe manier om het weekprogramma in te stellen.

Hoe maak ik een weekprogramma?

U kunt hier een handleiding vinden voor het opstellen van een weekprogramma in de Comfort Touch App.

Waar is de Comfort Touch set verkrijgbaar?

De Comfort Touch set is verkrijgbaar via de installateur. Vraag naar de mogelijkheden bij uw installateur.

  Zoek een installateur

Met welke ketels werkt de Comfort Touch app?

De Comfort Touch app werkt in combinatie met alle typen Intergas Kombi Kompakt HRE of HReco cv-ketels vanaf bouwjaar 2014. Daarnaast functioneert de Comfort Touch app ook met de nieuwe Xtreme cv-ketels. De Intergas Gateway maakt van de Comfort Touch thermostaat een slimme thermostaat. Met de Comfort Touch app is de CV-ketel eenvoudig op afstand te bedienen via een smartphone of tablet.

De Comfort Touch app is ontworpen als een verlengstuk van de Comfort Touch thermostaat. De Comfort Touch app is qua stijl gelijk aan de thermostaat. De Comfort Touch thermostaat is te gebruiken met cv-ketels die gebruik maken van Smart Power (toestellen gemaakt vanaf februari 2017).

Waar vind ik de privacyvoorwaarden van de Comfort Touch app?

U kunt de privacyvoorwaarden van de Comfort Touch app hieronder als PDF downloaden.

  Download de privacyvoorwaarden

Mijn app kan de gateway niet vinden, hoe kan dit?

Zorg er voor dat deze punten werken:

  • De gateway staat aan;
  • De gateway is verbonden met het internet. De netwerkkabel is aangesloten op poort 1 van de router;
  • Er staat stroom op de gateway, er branden lampjes op de gateway;
  • De smartphone staat in de wifi-modus.

Staat uw vraag er niet tussen, stel deze dan hieronder of bel met 088 8788500

Stel uw vraag